Klagevejledning

Hos Forsikringsmæglerne DFM A/S har du mulighed for at klage, hvis du er uenig i vores sagsbehandling af din forsikring - eller over en afgørelse. Din klage skal være skriftlig, og du kan sende den via e-mail eller almindelig post. Uanset hvordan du sender klagen, er det vigtigt, at du følger nedenstående retningslinjer:

NÅR VI HAR MODTAGET DIN KLAGE !

Klageansvarlig

Teknisk. Direktør

Carsten Worch

Følg os på LinkedIn

Hold dig opdateret ved at følge os på vores LinkedIn, hvor vi ofte udkommer med indsigt og gode råd vedrørende erhvervsforsikring

Bliv kontaktet

Anvendelse af cookies gør det muligt for os at gemme informationer fra dit besøg på vores hjemmeside. Vores statistiksystem opsamler information via cookies og de fortæller os, hvordan vores brugere bevæger sig rundt på hjemmesiden.

Som bruger kan du selv vælge, om browseren skal acceptere cookies eller ej. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du har slået cookies fra, kan det gå ud over funktionaliteten på vores og andre hjemmesider. Det er også muligt at slette de cookies, som ligger på din computer. Det kan du gøre så tit du vil, men de vil blive oprettet igen, når du besøger vores hjemmeside næste gang. Vejledning i at slette cookies, kan du finde på internettet. ​

Afvis
Acceptér